حسین زاده, محمدصالح. (1399). بررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانه‌های جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه). , 15(شماره 3), 33-50.
محمدصالح حسین زاده. "بررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانه‌های جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه)". , 15, شماره 3, 1399, 33-50.
حسین زاده, محمدصالح. (1399). 'بررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانه‌های جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه)', , 15(شماره 3), pp. 33-50.
حسین زاده, محمدصالح. بررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانه‌های جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه). , 1399; 15(شماره 3): 33-50.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب