نسیمی, مهرشاد, محمدی, نصراله, نسیمی, محمد علی, امیرنژاد, سعید. (1399). رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه. , 15(شماره 3), 89-103.
مهرشاد نسیمی; نصراله محمدی; محمد علی نسیمی; سعید امیرنژاد. "رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه". , 15, شماره 3, 1399, 89-103.
نسیمی, مهرشاد, محمدی, نصراله, نسیمی, محمد علی, امیرنژاد, سعید. (1399). 'رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه', , 15(شماره 3), pp. 89-103.
نسیمی, مهرشاد, محمدی, نصراله, نسیمی, محمد علی, امیرنژاد, سعید. رویکرد کیفی مدل اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه. , 1399; 15(شماره 3): 89-103.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب