عبدلی, مریم, بوداقی خواجه نوبر, حسین, رستم زاده, رضا, مدرس خیابانی, فرزین. (1400). اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران). , 13(51), 285-299.
مریم عبدلی; حسین بوداقی خواجه نوبر; رضا رستم زاده; فرزین مدرس خیابانی. "اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران)". , 13, 51, 1400, 285-299.
عبدلی, مریم, بوداقی خواجه نوبر, حسین, رستم زاده, رضا, مدرس خیابانی, فرزین. (1400). 'اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران)', , 13(51), pp. 285-299.
عبدلی, مریم, بوداقی خواجه نوبر, حسین, رستم زاده, رضا, مدرس خیابانی, فرزین. اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران). , 1400; 13(51): 285-299.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب