ترکمن, ثمین, سهیلی, جمال الدین. (1400). تحلیل تاثیر مفهوم بینابینیت در ارتقاء حس تعلق به مکان در مسجد-مدرسه‌های دوره قاجاریه (نمونه موردی: مسجد- مدرسه صالحیه شهر قزوین). , 23(2), 219-231. doi: 10.30495/jest.2021.49662.4926
ثمین ترکمن; جمال الدین سهیلی. "تحلیل تاثیر مفهوم بینابینیت در ارتقاء حس تعلق به مکان در مسجد-مدرسه‌های دوره قاجاریه (نمونه موردی: مسجد- مدرسه صالحیه شهر قزوین)". , 23, 2, 1400, 219-231. doi: 10.30495/jest.2021.49662.4926
ترکمن, ثمین, سهیلی, جمال الدین. (1400). 'تحلیل تاثیر مفهوم بینابینیت در ارتقاء حس تعلق به مکان در مسجد-مدرسه‌های دوره قاجاریه (نمونه موردی: مسجد- مدرسه صالحیه شهر قزوین)', , 23(2), pp. 219-231. doi: 10.30495/jest.2021.49662.4926
ترکمن, ثمین, سهیلی, جمال الدین. تحلیل تاثیر مفهوم بینابینیت در ارتقاء حس تعلق به مکان در مسجد-مدرسه‌های دوره قاجاریه (نمونه موردی: مسجد- مدرسه صالحیه شهر قزوین). , 1400; 23(2): 219-231. doi: 10.30495/jest.2021.49662.4926


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب