فرود, حورا, رهبری منش, کمال, خوانساری, شیدا, سلطان زاده, حسین. (1400). تبیین اصول طراحی محیطی مؤثر بر یادگیری دانش آموزان در مدارس ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر رشت). , 23(4), 21-37. doi: 10.30495/jest.2021.47042.4821
حورا فرود; کمال رهبری منش; شیدا خوانساری; حسین سلطان زاده. "تبیین اصول طراحی محیطی مؤثر بر یادگیری دانش آموزان در مدارس ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر رشت)". , 23, 4, 1400, 21-37. doi: 10.30495/jest.2021.47042.4821
فرود, حورا, رهبری منش, کمال, خوانساری, شیدا, سلطان زاده, حسین. (1400). 'تبیین اصول طراحی محیطی مؤثر بر یادگیری دانش آموزان در مدارس ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر رشت)', , 23(4), pp. 21-37. doi: 10.30495/jest.2021.47042.4821
فرود, حورا, رهبری منش, کمال, خوانساری, شیدا, سلطان زاده, حسین. تبیین اصول طراحی محیطی مؤثر بر یادگیری دانش آموزان در مدارس ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهر رشت). , 1400; 23(4): 21-37. doi: 10.30495/jest.2021.47042.4821


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب