مشبکی اصفهانی, اصغر, عابدینی, علی, طهماسبی, داریوش. (1400). بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا. , 16(52), 21-39.
اصغر مشبکی اصفهانی; علی عابدینی; داریوش طهماسبی. "بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا". , 16, 52, 1400, 21-39.
مشبکی اصفهانی, اصغر, عابدینی, علی, طهماسبی, داریوش. (1400). 'بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا', , 16(52), pp. 21-39.
مشبکی اصفهانی, اصغر, عابدینی, علی, طهماسبی, داریوش. بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا. , 1400; 16(52): 21-39.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب