نسیمی, محمد علی, پالی, سمیرا. (1400). تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ). , 16(52), 41-65.
محمد علی نسیمی; سمیرا پالی. "تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)". , 16, 52, 1400, 41-65.
نسیمی, محمد علی, پالی, سمیرا. (1400). 'تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)', , 16(52), pp. 41-65.
نسیمی, محمد علی, پالی, سمیرا. تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ). , 1400; 16(52): 41-65.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب