شمس زاده علوی, سید محمد. (1400). تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان. , 16(52), 111-125.
سید محمد شمس زاده علوی. "تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان". , 16, 52, 1400, 111-125.
شمس زاده علوی, سید محمد. (1400). 'تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان', , 16(52), pp. 111-125.
شمس زاده علوی, سید محمد. تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان. , 1400; 16(52): 111-125.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب