حسین زاده شیرذیلی, ماریا, آسایش, فرزاد, قربانیان, محمدرضا. (1400). بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ). , 16(53), 109-126.
ماریا حسین زاده شیرذیلی; فرزاد آسایش; محمدرضا قربانیان. "بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)". , 16, 53, 1400, 109-126.
حسین زاده شیرذیلی, ماریا, آسایش, فرزاد, قربانیان, محمدرضا. (1400). 'بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)', , 16(53), pp. 109-126.
حسین زاده شیرذیلی, ماریا, آسایش, فرزاد, قربانیان, محمدرضا. بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ). , 1400; 16(53): 109-126.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب