شهریاری, شادی, حق شناس کاشانی, فریده. (1401). تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران. , 17(54), 1-23.
شادی شهریاری; فریده حق شناس کاشانی. "تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران". , 17, 54, 1401, 1-23.
شهریاری, شادی, حق شناس کاشانی, فریده. (1401). 'تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران', , 17(54), pp. 1-23.
شهریاری, شادی, حق شناس کاشانی, فریده. تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران. , 1401; 17(54): 1-23.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب