اسگندری, کریم, بیگلو, لیلا. (1401). طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی. , 17(54), 69-91.
کریم اسگندری; لیلا بیگلو. "طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی". , 17, 54, 1401, 69-91.
اسگندری, کریم, بیگلو, لیلا. (1401). 'طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی', , 17(54), pp. 69-91.
اسگندری, کریم, بیگلو, لیلا. طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی. , 1401; 17(54): 69-91.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب