قربی, سیده سمیه, اکبری اره کمری, محمد, قاسمی نامقی, محمد. (1401). بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد). , 17(54), 111-129.
سیده سمیه قربی; محمد اکبری اره کمری; محمد قاسمی نامقی. "بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد)". , 17, 54, 1401, 111-129.
قربی, سیده سمیه, اکبری اره کمری, محمد, قاسمی نامقی, محمد. (1401). 'بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد)', , 17(54), pp. 111-129.
قربی, سیده سمیه, اکبری اره کمری, محمد, قاسمی نامقی, محمد. بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد). , 1401; 17(54): 111-129.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب