غیاثیان, علی. (1400). ارائه مدل توسعه سرمایه فکری در بازاریابی شبکه ای با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک ISM. , 13(52), 23-41. doi: 10.30495/jisds.2022.64659.11658
علی غیاثیان. "ارائه مدل توسعه سرمایه فکری در بازاریابی شبکه ای با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک ISM". , 13, 52, 1400, 23-41. doi: 10.30495/jisds.2022.64659.11658
غیاثیان, علی. (1400). 'ارائه مدل توسعه سرمایه فکری در بازاریابی شبکه ای با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک ISM', , 13(52), pp. 23-41. doi: 10.30495/jisds.2022.64659.11658
غیاثیان, علی. ارائه مدل توسعه سرمایه فکری در بازاریابی شبکه ای با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک ISM. , 1400; 13(52): 23-41. doi: 10.30495/jisds.2022.64659.11658


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب