قلندری, کمال, حمدی, کریم, خلیلی عراقی, مریم. (1400). بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر تجربه خرید مشتریان به‌عنوان پیش‌بینی کننده وفاداری به فروشگاه: نقش تعدیل‌گری شواهد فیزیکی. , 13(52), 241-259. doi: 10.30495/jisds.2021.19453
کمال قلندری; کریم حمدی; مریم خلیلی عراقی. "بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر تجربه خرید مشتریان به‌عنوان پیش‌بینی کننده وفاداری به فروشگاه: نقش تعدیل‌گری شواهد فیزیکی". , 13, 52, 1400, 241-259. doi: 10.30495/jisds.2021.19453
قلندری, کمال, حمدی, کریم, خلیلی عراقی, مریم. (1400). 'بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر تجربه خرید مشتریان به‌عنوان پیش‌بینی کننده وفاداری به فروشگاه: نقش تعدیل‌گری شواهد فیزیکی', , 13(52), pp. 241-259. doi: 10.30495/jisds.2021.19453
قلندری, کمال, حمدی, کریم, خلیلی عراقی, مریم. بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر تجربه خرید مشتریان به‌عنوان پیش‌بینی کننده وفاداری به فروشگاه: نقش تعدیل‌گری شواهد فیزیکی. , 1400; 13(52): 241-259. doi: 10.30495/jisds.2021.19453


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب