تیموری, حمیدرضا, شاهرودی, کامبیز, اسماعیل زاده مقری, علی, فرحبد, فرزین. (1400). مولفه ها، پیشایندها و پیامدهای تاثیرگذار بر تدوین استراتژی های بازاریابی سیاسی. , 32(شماره 3 (پیاپی 126)), -. doi: 10.30495/jmfr.2021.19489
حمیدرضا تیموری; کامبیز شاهرودی; علی اسماعیل زاده مقری; فرزین فرحبد. "مولفه ها، پیشایندها و پیامدهای تاثیرگذار بر تدوین استراتژی های بازاریابی سیاسی". , 32, شماره 3 (پیاپی 126), 1400, -. doi: 10.30495/jmfr.2021.19489
تیموری, حمیدرضا, شاهرودی, کامبیز, اسماعیل زاده مقری, علی, فرحبد, فرزین. (1400). 'مولفه ها، پیشایندها و پیامدهای تاثیرگذار بر تدوین استراتژی های بازاریابی سیاسی', , 32(شماره 3 (پیاپی 126)), pp. -. doi: 10.30495/jmfr.2021.19489
تیموری, حمیدرضا, شاهرودی, کامبیز, اسماعیل زاده مقری, علی, فرحبد, فرزین. مولفه ها، پیشایندها و پیامدهای تاثیرگذار بر تدوین استراتژی های بازاریابی سیاسی. , 1400; 32(شماره 3 (پیاپی 126)): -. doi: 10.30495/jmfr.2021.19489


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب