احمدنژادمستی, امیررضا, حیدرزاده هنزائی, کامبیز, لطفی زاده, فرشته. (1401). تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی. , 17(55), 1-15. doi: 10.30495/jomm.2022.19511
امیررضا احمدنژادمستی; کامبیز حیدرزاده هنزائی; فرشته لطفی زاده. "تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی". , 17, 55, 1401, 1-15. doi: 10.30495/jomm.2022.19511
احمدنژادمستی, امیررضا, حیدرزاده هنزائی, کامبیز, لطفی زاده, فرشته. (1401). 'تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی', , 17(55), pp. 1-15. doi: 10.30495/jomm.2022.19511
احمدنژادمستی, امیررضا, حیدرزاده هنزائی, کامبیز, لطفی زاده, فرشته. تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی. , 1401; 17(55): 1-15. doi: 10.30495/jomm.2022.19511


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب