ربیعه, سجاد, رضاییان, علی. (1401). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان). , 17(55), 95-109. doi: 10.30495/jomm.2022.60251.1808
سجاد ربیعه; علی رضاییان. "تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان)". , 17, 55, 1401, 95-109. doi: 10.30495/jomm.2022.60251.1808
ربیعه, سجاد, رضاییان, علی. (1401). 'تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان)', , 17(55), pp. 95-109. doi: 10.30495/jomm.2022.60251.1808
ربیعه, سجاد, رضاییان, علی. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان). , 1401; 17(55): 95-109. doi: 10.30495/jomm.2022.60251.1808


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب