رستمی, محمد رضا, قورچی بیگی, اسحاق. (1401). ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا. , 17(55), 111-128. doi: 10.30495/jomm.2022.19513
محمد رضا رستمی; اسحاق قورچی بیگی. "ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا". , 17, 55, 1401, 111-128. doi: 10.30495/jomm.2022.19513
رستمی, محمد رضا, قورچی بیگی, اسحاق. (1401). 'ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا', , 17(55), pp. 111-128. doi: 10.30495/jomm.2022.19513
رستمی, محمد رضا, قورچی بیگی, اسحاق. ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا. , 1401; 17(55): 111-128. doi: 10.30495/jomm.2022.19513


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.