عشوری, فاطمه, آزاد, ناصر, نعامی, عبدالله, مدیری, محمود. (1401). متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی. , 17(55), 81-94. doi: 10.30495/jomm.2022.63056.1866
فاطمه عشوری; ناصر آزاد; عبدالله نعامی; محمود مدیری. "متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی". , 17, 55, 1401, 81-94. doi: 10.30495/jomm.2022.63056.1866
عشوری, فاطمه, آزاد, ناصر, نعامی, عبدالله, مدیری, محمود. (1401). 'متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی', , 17(55), pp. 81-94. doi: 10.30495/jomm.2022.63056.1866
عشوری, فاطمه, آزاد, ناصر, نعامی, عبدالله, مدیری, محمود. متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی. , 1401; 17(55): 81-94. doi: 10.30495/jomm.2022.63056.1866


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب