حاجی کریمی, عباسعلی, کریمی جعفری, فاطمه, یزدانی, شهین. (1401). بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا). , 17(55), 61-80. doi: 10.30495/jomm.2022.63424.1874
عباسعلی حاجی کریمی; فاطمه کریمی جعفری; شهین یزدانی. "بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)". , 17, 55, 1401, 61-80. doi: 10.30495/jomm.2022.63424.1874
حاجی کریمی, عباسعلی, کریمی جعفری, فاطمه, یزدانی, شهین. (1401). 'بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)', , 17(55), pp. 61-80. doi: 10.30495/jomm.2022.63424.1874
حاجی کریمی, عباسعلی, کریمی جعفری, فاطمه, یزدانی, شهین. بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا). , 1401; 17(55): 61-80. doi: 10.30495/jomm.2022.63424.1874


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب