معصومی, مائده, کردناییج, اسدالله, مشبکی, اصغر. (1401). تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیل‌گری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی). , 17(55), 43-60. doi: 10.30495/jomm.2022.63707.1877
مائده معصومی; اسدالله کردناییج; اصغر مشبکی. "تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیل‌گری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)". , 17, 55, 1401, 43-60. doi: 10.30495/jomm.2022.63707.1877
معصومی, مائده, کردناییج, اسدالله, مشبکی, اصغر. (1401). 'تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیل‌گری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)', , 17(55), pp. 43-60. doi: 10.30495/jomm.2022.63707.1877
معصومی, مائده, کردناییج, اسدالله, مشبکی, اصغر. تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیل‌گری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی). , 1401; 17(55): 43-60. doi: 10.30495/jomm.2022.63707.1877


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب