وارسته, ریحانه, ابراهیمی, احمد. (1402). پیش بینی سطح رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو- نمایندگی های شرکت سایپا یدک. , 34(شماره 3 (پیاپی 134)), 49-64. doi: 10.30495/jmfr.2022.19571
ریحانه وارسته; احمد ابراهیمی. "پیش بینی سطح رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو- نمایندگی های شرکت سایپا یدک". , 34, شماره 3 (پیاپی 134), 1402, 49-64. doi: 10.30495/jmfr.2022.19571
وارسته, ریحانه, ابراهیمی, احمد. (1402). 'پیش بینی سطح رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو- نمایندگی های شرکت سایپا یدک', , 34(شماره 3 (پیاپی 134)), pp. 49-64. doi: 10.30495/jmfr.2022.19571
وارسته, ریحانه, ابراهیمی, احمد. پیش بینی سطح رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو- نمایندگی های شرکت سایپا یدک. , 1402; 34(شماره 3 (پیاپی 134)): 49-64. doi: 10.30495/jmfr.2022.19571


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب