وارسته, ریحانه, ابراهیمی, احمد. (1400). پیش بینی سطح رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو- نمایندگی های شرکت سایپا یدک. , (), -. doi: 10.30495/jmfr.2022.19571
ریحانه وارسته; احمد ابراهیمی. "پیش بینی سطح رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو- نمایندگی های شرکت سایپا یدک". , , , 1400, -. doi: 10.30495/jmfr.2022.19571
وارسته, ریحانه, ابراهیمی, احمد. (1400). 'پیش بینی سطح رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو- نمایندگی های شرکت سایپا یدک', , (), pp. -. doi: 10.30495/jmfr.2022.19571
وارسته, ریحانه, ابراهیمی, احمد. پیش بینی سطح رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو- نمایندگی های شرکت سایپا یدک. , 1400; (): -. doi: 10.30495/jmfr.2022.19571


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.