بهراد, مسیح, رسولی, محمدرضا, نصرالهی, اکبر. (1400). نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام). , 16(2), 97-106. doi: 10.30495/mediastudies.2022.52769.1295
مسیح بهراد; محمدرضا رسولی; اکبر نصرالهی. "نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام)". , 16, 2, 1400, 97-106. doi: 10.30495/mediastudies.2022.52769.1295
بهراد, مسیح, رسولی, محمدرضا, نصرالهی, اکبر. (1400). 'نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام)', , 16(2), pp. 97-106. doi: 10.30495/mediastudies.2022.52769.1295
بهراد, مسیح, رسولی, محمدرضا, نصرالهی, اکبر. نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام). , 1400; 16(2): 97-106. doi: 10.30495/mediastudies.2022.52769.1295


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب