آدوسی, علی, فرهنگی, علی اکبر, حسنقلی پور, طهمورث, نجف بیگی, رضا. (1400). طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه. , 16(3), 7-16. doi: 10.30495/mediastudies.2022.63960.1418
علی آدوسی; علی اکبر فرهنگی; طهمورث حسنقلی پور; رضا نجف بیگی. "طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه". , 16, 3, 1400, 7-16. doi: 10.30495/mediastudies.2022.63960.1418
آدوسی, علی, فرهنگی, علی اکبر, حسنقلی پور, طهمورث, نجف بیگی, رضا. (1400). 'طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه', , 16(3), pp. 7-16. doi: 10.30495/mediastudies.2022.63960.1418
آدوسی, علی, فرهنگی, علی اکبر, حسنقلی پور, طهمورث, نجف بیگی, رضا. طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه. , 1400; 16(3): 7-16. doi: 10.30495/mediastudies.2022.63960.1418


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب