صارمی, رضا, شکرچی زاده, احمد رضا, خانی, ناصر, بنی هاشمی, سید محسن. (1400). توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم. , 16(3), 96-112. doi: 10.30495/mediastudies.2022.62742.1404
رضا صارمی; احمد رضا شکرچی زاده; ناصر خانی; سید محسن بنی هاشمی. "توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم". , 16, 3, 1400, 96-112. doi: 10.30495/mediastudies.2022.62742.1404
صارمی, رضا, شکرچی زاده, احمد رضا, خانی, ناصر, بنی هاشمی, سید محسن. (1400). 'توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم', , 16(3), pp. 96-112. doi: 10.30495/mediastudies.2022.62742.1404
صارمی, رضا, شکرچی زاده, احمد رضا, خانی, ناصر, بنی هاشمی, سید محسن. توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم. , 1400; 16(3): 96-112. doi: 10.30495/mediastudies.2022.62742.1404


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.