- محرابی، لیلا. (۱۳۹۸). آشنایی با اصول حاکمیت شرکتی بانکهای اسلامی در مقایسه با بانکهای متعارف، نشریه راهبرد توسعه، ۵۹(۳): ۴۶-۷۷.
- تقیزاده خانقاه، وحید.، زینالی، مهدی. (1396). تاثیر ویژگیهای هیأت مدیره و جبههگیری مدیریت بر استراتژی متنوعسازی شرکت، راهبرد مدیریت مالی، 5(1): 135-157
- محمدیخانقاه، گلشن.، پیری، پرویز.، منصورفر، غلامرضا. (1398). مدیریت سود واقعی، کیفیت حاکمیت شرکتی و رتبه اعتباری، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 26(4): 595-614
- کرمی، اژدر.، گریفیتز، گرث.، کرمی، هادی.، یونسپور، زهرا. (1397). تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط، نشریه علمی پژوهشی مدیریت کسب و کارهای بینالمللی، 1(3): 43-57.
- صحت، سعید.، یاراحمدی، محسن. (1394). بررسی تأثیر رهبری استراتژیک بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای تکنولوژی- محورِ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران). مجله علمی مدیریت فرهنگ سازمانی، 13(4): 1065-1090
- حسینزاده شهری، معصومه.، شاهینی، صاحبه. (1397). تاثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی، کاوشهای مدیریت بازرگانی، 10(19): 123-141.
- شفیعیون، رسول.، نوروزی، اکبر. (1399). بررسی تأثیر مدیریت تکنولوژی بر عملکرد تجاری از طریق نقش میانجی قابلیتهای رقابتی (مطالعه موردی: شرکتهای دانشبنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان)، فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی، 18(39): 3-18.
- قاسمی، زهرا.، حسین قلی زاده، رضوان.، نوغانی دخت بهمنی، محسن. (۱۳۹۷). عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه، پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، ۸(۱): ۱۳۳-۱۵۵.
- محمدیملقرنی، عطااله.، خدابندهلو، نسرین. (1398). تأثیر تعدیلات نگهداشت وجه نقد و جبههگیریهای مدیریتی (شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)، حسابداری مدیریت، 12(41): 185-196.
- Avelino, F., Wittmayer, J, M. (2016). Shifting Power Relations in Sustainability Transitions: A Multi-actor Perspective, Journal of Environmental Policy & Planning, 18(5): 628-649. https://doi.org/10.1080/1523908X.2015.1112259
- Belic, J., Miklosi, Z. (2020). Cosmopolitanism and unipolarity: the theory of hegemonic transition, Critical Review of International Social and Political Philosophy, https://doi.org/10.1080/13698230.2020.1766815
- Fung, M. K. (2018). Fraudulent Financial Reporting and Technological Capability in the Information Technology Sector: A Resource-Based Perspective, Journal Business Ethics, https://doi.org/10.1007/s10551-017-3605-4
- Gan, I. (2020). The allegory of the university: Employee voice, employee silence, and organizational power, Qualitative Research Reports in Communication, https://doi.org/10.1080/17459435.2020.1742777
- Gummer, B. (2008). Getting In, and Staying In, "The Loop": Networking and Organizational Power, Administration in Social Work, 18(1): 107-124. https://doi.org/10.1300/J147v18n01_06
- Han, H.-S., Lee, J.-N., & Seo, Y.-W. (2008). analyzing the impact of a firm's capability on outsourcing success: A process perspective. Information & Management, Vol. 45, No. 1, 31-42.
- Hill, J, N, C. (2019). The evolution of authoritarian rule in Algeria: linkage versus organizational power, Democratization, 26(8): 1382-1398. https://doi.org/10.1080/13510347.2019.1641694
- Hong, H., Kubik., J, D. (2003). Analyzing the Analysts: Career Concerns and Biased Earnings Forecasts, The Journal of Finance, 58(1): 313-351. https://doi.org/10.1111/1540-6261.00526
- Hsu, W, T., Chen, H, L., Ching Ho, M, H. (2020). CEO Tenure and R&D investment: founders vs. agents and the Role of independent directors, Technology Analysis & Strategic Management, 32(10): 1209-1222. https://doi.org/10.1080/09537325.2020.1757637
- Hunt, S. D. (2000). A general theory of competition: Resources, competences, productivity, economic growth. Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
- Jiang, W., Wang, A. X., Zhou, K. Z. Zhang, C. (2019). Stakeholder Relationship Capability and Firm Innovation: A Contingent Analysis. Journal of Business Ethics. https://doi.org/10.1007/s10551-019-04161-4
- Koo, K., Kim, J, S. (2019). CEO power and firm opacity, Applied Economics Letters, 26(10): 791-794. https://doi.org/10.1080/13504851.2018.1497841
- Laursen, K. & Foss, N.J. (2003); New HRM practices, complementarities, and the impact on innovative performance, Cambridge Journal of Economics, 27(2): 243-263.
- Lilly, E, R. (1989). The Determinants of Organizational Power Styles, Education Review, 41(3): 281-293. https://doi.org/10.1080/0013191890410308
- Madhavaram, S., & Hunt, S. (2008). The service-dominant logic and a hierarchy of operant resources: developing masterful operant resources and implications for marketing strategy. Journal of the Academy of Marketing Science, 36(1): 67-82.
- Mulligan, P. (2002). Specification of a capability-based IT classification framework. Information & amp; Management, 39(8): 647-658.
- Niu, X., Li, B. (2015). The effect of fairness preference on managerial entrenchment: an experimental analysis, Nankai Business Review International, 6(3): 312-334. https://doi.org/10.1108/NBRI-09-2014-0035
- Qiao, P, H., Fung, A. (2016). How Does CEO Power Affect Innovation Efficiency?, The Chinese Economy, 49(4): 231-238. https://doi.org/10.1080/10971475.2016.1179017
- Rapkin, D., Thompson, W. (2010). Power Transition, Challenge and the (Re) Emergence of China, International Interaction, 29(4): 315-342. https://doi.org/10.1080/714950652
- Rehman, N., Razaq, S., Faroog, A., Zohaib, N, M., Nazri, M. (2020). Information technology and firm performance: mediation role of absorptive capacity and corporate entrepreneurship in manufacturing SMEs, Technology Analysis & Strategic Management, 32(9): 1049-1065. https://doi.org/10.1080/09537325.2020.1740192
- Ross, J. W., Beath, C. M., & Goodhue, D. L. (1996). Develop long-term competitiveness through IT assets. Sloan management review, Vol. 38, No. 1, pp. 31-42.
- Sher, P. J., & Lee, V. C. (2004). Information technology as a facilitator for enhancing dynamic capabilities through knowledge management. Information & Management, Vol. 41, No. 8, pp. 933-945.
- Solis, J, R. (2006). Attitudinal and Perceptual Differences among Community Colleges Employee Groups during a Time of CEO Transition, Community College Journal of Research and Practice, 19(1): 23-32. https://doi.org/10.1080/1066892950190103
- Stickel, E, S. (1992). Reputation and Performance among Security Analysts, The Journal of Finance, 47(5): 1811-1836. https://doi.org/10.1111/j.1540-6261.1992.tb04684.x
- Tyler, B. B. (2001). The complementarity of cooperative and technological competencies: a resource-based perspective. Journal of Engineering and Technology Management, 18(1): 1-27.
- Wang, T., Thornhill, S., De Castro, J, O. (2017). Entrepreneurial Orientation, Legitimation, and New Venture Performance, Strategic Entrepreneurship Journal, 11(4): 373-392. https://doi.org/10.1002/sej.1246
- Zang, J., Li, Y. (2017). Technology capabilities, marketing capabilities and innovation ambidexterity, Technology Analysis & Strategic Management, 29(1): 23-37. https://doi.org/10.1080/09537325.2016.1194972
|