خدایاری, فرانک, خانجانی, بهزاد. (1401). تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرم‌افزاری سماسامانه). , 17(56), 17-39. doi: 10.30495/jomm.2022.64206.1882
فرانک خدایاری; بهزاد خانجانی. "تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرم‌افزاری سماسامانه)". , 17, 56, 1401, 17-39. doi: 10.30495/jomm.2022.64206.1882
خدایاری, فرانک, خانجانی, بهزاد. (1401). 'تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرم‌افزاری سماسامانه)', , 17(56), pp. 17-39. doi: 10.30495/jomm.2022.64206.1882
خدایاری, فرانک, خانجانی, بهزاد. تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرم‌افزاری سماسامانه). , 1401; 17(56): 17-39. doi: 10.30495/jomm.2022.64206.1882


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.