سیف اللهی, ناصر, بهادری نژاد, محمد. (1401). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی). , 17(56), 103-121. doi: 10.30495/jomm.2022.65004.1899
ناصر سیف اللهی; محمد بهادری نژاد. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی)". , 17, 56, 1401, 103-121. doi: 10.30495/jomm.2022.65004.1899
سیف اللهی, ناصر, بهادری نژاد, محمد. (1401). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی)', , 17(56), pp. 103-121. doi: 10.30495/jomm.2022.65004.1899
سیف اللهی, ناصر, بهادری نژاد, محمد. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی). , 1401; 17(56): 103-121. doi: 10.30495/jomm.2022.65004.1899


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.