علیپور, وحیده, باشکوه اجیرلو, محمد, مهری بازقلعه, عاطفه, مهری بازقلعه, انیس. (1401). بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین). , 17(56), 123-139. doi: 10.30495/jomm.2022.66113.1921
وحیده علیپور; محمد باشکوه اجیرلو; عاطفه مهری بازقلعه; انیس مهری بازقلعه. "بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)". , 17, 56, 1401, 123-139. doi: 10.30495/jomm.2022.66113.1921
علیپور, وحیده, باشکوه اجیرلو, محمد, مهری بازقلعه, عاطفه, مهری بازقلعه, انیس. (1401). 'بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)', , 17(56), pp. 123-139. doi: 10.30495/jomm.2022.66113.1921
علیپور, وحیده, باشکوه اجیرلو, محمد, مهری بازقلعه, عاطفه, مهری بازقلعه, انیس. بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین). , 1401; 17(56): 123-139. doi: 10.30495/jomm.2022.66113.1921


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب