تیموری, حمیدرضا, شاهرودی, کامبیز, اسماعیل زاده مقری, علی, فرحبد, فرزین. (1401). طراحی الگوی بازاریابی کسب و کار با رویکرد اجتماعی و سیاسی و شیوه گزارشگری آن. , 11(43), 505-527.
حمیدرضا تیموری; کامبیز شاهرودی; علی اسماعیل زاده مقری; فرزین فرحبد. "طراحی الگوی بازاریابی کسب و کار با رویکرد اجتماعی و سیاسی و شیوه گزارشگری آن". , 11, 43, 1401, 505-527.
تیموری, حمیدرضا, شاهرودی, کامبیز, اسماعیل زاده مقری, علی, فرحبد, فرزین. (1401). 'طراحی الگوی بازاریابی کسب و کار با رویکرد اجتماعی و سیاسی و شیوه گزارشگری آن', , 11(43), pp. 505-527.
تیموری, حمیدرضا, شاهرودی, کامبیز, اسماعیل زاده مقری, علی, فرحبد, فرزین. طراحی الگوی بازاریابی کسب و کار با رویکرد اجتماعی و سیاسی و شیوه گزارشگری آن. , 1401; 11(43): 505-527.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب