- افتخاری،اصغر.راجی،هادی .(1396). بازاریابی سیاسی صدور انقلاب اسلامی.پژوهشنامه انقلاب اسلامی. 7 ( 22): 21-1.
- حسینی، محمد. خانی،آرش.(1394). برندسازی و بازاریابی سیاسی؛ الگویی جدید برای توسعة ارتباطات سیاسی مشارکتی.فصلنامه سیاست. 45 ( 4): 936-915.
- زارعی، عظیم. شرفی، وحید. بهمنی، مهسا.(1395). بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی سیاسی و رسانه های اجتماعی بر انتخاب کاندید در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی. پزوهشنامه علوم سیاسی. 11(4): 124-97.
- فضل زاده، علیرضا؛ انبیایی، محمدرضا؛ متفکرآزاد، محمدعلی؛ (1397)، تبیین استراتژی های تبلیغات سیاسی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره 33، بهار 1397، صفحه 130-115.
- کرباس فروش ها، مریم. خداداد حسینی ، حمید. آقایی، محمد.(1397). تاثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رای دهندگان مبتنی بر ویژگی های جمعیت شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران. فصلنامه پژوهش های راهبردی سیاست. 2(6): 70-43.
- کفاش پور آذر، نجفی سیاهرودی مهدی، علوی سید مسلم.(1386). فرآیند بازاریابی سیاسی: ارائی مدلی جامع در ارتباط با جایگاه بازاریابی در سیاست، کنفرانس بین المللی بازاریابی، تهران.
- مقتدایی،عبدالحسن. چندکاری، عبدالوهاب. (1397). مقاله بررسی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی سیاسی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خوزستان: دیدگاه اعضای دوره چهارم شوراهای اسلامی استان خوزستان اولین همایش مدیریت ملی ،اقتصاد و اقتصاد مقاومتی.
- Cameron, M. P., Barrett, P., & Stewardson, B. (2015). Can social media predict election results? Evidence from New Zealand. Journal of Political Marketing, 1-17.
- Ceron, A., Curini, L., Iacus, S. M., & Porro, G. (2014). Every tweet counts? How sentiment analysis of social media can improve our knowledge of citizens' political preferences with an application to Italy and France. New Media & Society, 16(2), 340-358.
- Chester, I (2017). The role of digital marketing in political campaigns. Internet Policy Review, 6(4). DOI: 10.14763/2017.4.773.
- J (2018). Online Political Microtargeting: Promises and Threats for Democracy. Peer-reviewed section of the Utrecht Law Review.14 (1).1-15.
- Harris, P. (1996), "Machiavelli Political Marketing and Reinventing Government", European Journal of Marketing.35 (9): 82-104.
- Harmes, A. (2016). Political Marketing in Post-Conflict Elections: The Case of Iraq. Journal of Political Marketing, (just-accepted).
- Linus, O, (2008).Political marketing: conceptualisation, dimensions and research agenda", Marketing Intelligence & Planning, 26(7): 793 – 810
- Marsh, David, Paul‘t Hart and Karen Tindall. (2010). Celebrity politics: The politics of late modernity. Political Studies Review 8(3): 322-340.
- Mráček, P. and Mucha, M. (2015). The Use of Knowledge Management in Marketing Communication of Small and Medium-Sized Companies. ProcediaSocial and Behavioral Sciences. 17(5): 56-73.
- Newman, B. L. (2004), "A Review in Political Marketing: Lessons from Recent Presidentialelections", Toronto.Working Papers, University of Bath.
- Pistolas, A. (2009). “Political Marketing and Its Impact on Voting Behaviour in Greece: An analysis of the Greek Electorate’s Voting Behaviour”:1-25.
- Robinson, L., Schulz, J., Cotten, S. R., Hale, T., & Williams, A. (2016). Communicationand Information Technologies Annual: [New] Media Cultures (Vol. 11). Bingley, UK: Emerald Group Publishing.
- Seri'c, M, Gil-Saura, I. and Ruiz-Molina, M. E. (2014), "How Can Integrated Marketing Communications and Advanced Technology Influence the Creation of Customer-Based Brand Equity? Evidence from the Hospitality Industry", International Journal of Hospitality Management, Vol 39.
- Safiullah, M (2017). Social media as an upcoming tool for political marketing effectiveness. Asia Pacific Management Review 22 (11) 10-15.
- Tempest, R. (2016). The Charismatic Body Politics of President Putin. Journal of Political Marketing, (just-accepted).
- Temporal, P. (2011). Islamic branding and marketing: Creating a global Islamic business, John Wiley & Sons.
- Xifra, J. (2011). Americanization, Globalization, or Modernization of Electoral Campaigns?. Testing the Situation in Spain: American Behavioral Scientist, Vol. 55, No. 6.
- Yadav, M., Joshi, Y., andk Rahman, Z. 2015, "Mobile Social Media: the New Hybrid Element of Digital Marketing Communications", Procedia-Social and Behavioral Sciences, Vol. 189.
- Vranica, S. (2017). Advertisers try to avoid the web’s dark side, from fake news to extremist videos. Wall Street Journal. Retrieved from https://www.wsj.com/articles/advertisers-try-to-avoid-the-webs-dark-side-from-fake-news-to-extremist-videos-
|