عسگری, محمدهادی, عینی, علی. (1401). بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین. , 2(2), -.
محمدهادی عسگری; علی عینی. "بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین". , 2, 2, 1401, -.
عسگری, محمدهادی, عینی, علی. (1401). 'بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین', , 2(2), pp. -.
عسگری, محمدهادی, عینی, علی. بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین. , 1401; 2(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب