اکبری وند, نادر, ملکیان, نازنین, سلطانی فر, محمد. (1400). تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران). , 16(4), 50-65. doi: 10.30495/mediastudies.2022.64363.1426
نادر اکبری وند; نازنین ملکیان; محمد سلطانی فر. "تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)". , 16, 4, 1400, 50-65. doi: 10.30495/mediastudies.2022.64363.1426
اکبری وند, نادر, ملکیان, نازنین, سلطانی فر, محمد. (1400). 'تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)', , 16(4), pp. 50-65. doi: 10.30495/mediastudies.2022.64363.1426
اکبری وند, نادر, ملکیان, نازنین, سلطانی فر, محمد. تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران). , 1400; 16(4): 50-65. doi: 10.30495/mediastudies.2022.64363.1426


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب