عبدلی, مریم, بوداقی خواجه‌نوبر, حسین, رستم‌زاده, رضا, مدرس خیابانی, فرزین. (1400). طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران. , 16(4), 108-122. doi: 10.30495/mediastudies.2022.60291.1381
مریم عبدلی; حسین بوداقی خواجه‌نوبر; رضا رستم‌زاده; فرزین مدرس خیابانی. "طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران". , 16, 4, 1400, 108-122. doi: 10.30495/mediastudies.2022.60291.1381
عبدلی, مریم, بوداقی خواجه‌نوبر, حسین, رستم‌زاده, رضا, مدرس خیابانی, فرزین. (1400). 'طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران', , 16(4), pp. 108-122. doi: 10.30495/mediastudies.2022.60291.1381
عبدلی, مریم, بوداقی خواجه‌نوبر, حسین, رستم‌زاده, رضا, مدرس خیابانی, فرزین. طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران. , 1400; 16(4): 108-122. doi: 10.30495/mediastudies.2022.60291.1381


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب