خبیری, مهرنوش, رنجبر, محسن, اخوان قنادی, علی. (1401). طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز). , 16(شماره 55), 121-135. doi: 10.30495/jcm.2022.20122
مهرنوش خبیری; محسن رنجبر; علی اخوان قنادی. "طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز)". , 16, شماره 55, 1401, 121-135. doi: 10.30495/jcm.2022.20122
خبیری, مهرنوش, رنجبر, محسن, اخوان قنادی, علی. (1401). 'طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز)', , 16(شماره 55), pp. 121-135. doi: 10.30495/jcm.2022.20122
خبیری, مهرنوش, رنجبر, محسن, اخوان قنادی, علی. طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز). , 1401; 16(شماره 55): 121-135. doi: 10.30495/jcm.2022.20122


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب