وزیری هامانه, مریم السادات, حسین زاده لطفی, فرهاد, ایرانمنش, علی, آژینی, مهدی, شاهورانی, احمد. (1401). Investigating the Effectiveness of Brain-compatible Teaching model with Mathematics Reading Comprehension Strategy (SQRQCQ) on Correcting Students’ Computational Errors in Solving Verbal Problems. , (), -. doi: 10.30495/jnrm.2022.64320.2183
مریم السادات وزیری هامانه; فرهاد حسین زاده لطفی; علی ایرانمنش; مهدی آژینی; احمد شاهورانی. "Investigating the Effectiveness of Brain-compatible Teaching model with Mathematics Reading Comprehension Strategy (SQRQCQ) on Correcting Students’ Computational Errors in Solving Verbal Problems". , , , 1401, -. doi: 10.30495/jnrm.2022.64320.2183
وزیری هامانه, مریم السادات, حسین زاده لطفی, فرهاد, ایرانمنش, علی, آژینی, مهدی, شاهورانی, احمد. (1401). 'Investigating the Effectiveness of Brain-compatible Teaching model with Mathematics Reading Comprehension Strategy (SQRQCQ) on Correcting Students’ Computational Errors in Solving Verbal Problems', , (), pp. -. doi: 10.30495/jnrm.2022.64320.2183
وزیری هامانه, مریم السادات, حسین زاده لطفی, فرهاد, ایرانمنش, علی, آژینی, مهدی, شاهورانی, احمد. Investigating the Effectiveness of Brain-compatible Teaching model with Mathematics Reading Comprehension Strategy (SQRQCQ) on Correcting Students’ Computational Errors in Solving Verbal Problems. , 1401; (): -. doi: 10.30495/jnrm.2022.64320.2183


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب