وزیری هامانه, مریم السادات, حسین زاده لطفی, فرهاد, ایرانمنش, علی, آژینی, مهدی, شاهورانی, احمد. (1402). Investigating the Effectiveness of Brain-compatible Teaching model with Mathematics Reading Comprehension Strategy (SQRQCQ) on Correcting Students’ Computational Errors in Solving Verbal Problems. , 9(43), 45-60. doi: 10.30495/jnrm.2022.64320.2183
مریم السادات وزیری هامانه; فرهاد حسین زاده لطفی; علی ایرانمنش; مهدی آژینی; احمد شاهورانی. "Investigating the Effectiveness of Brain-compatible Teaching model with Mathematics Reading Comprehension Strategy (SQRQCQ) on Correcting Students’ Computational Errors in Solving Verbal Problems". , 9, 43, 1402, 45-60. doi: 10.30495/jnrm.2022.64320.2183
وزیری هامانه, مریم السادات, حسین زاده لطفی, فرهاد, ایرانمنش, علی, آژینی, مهدی, شاهورانی, احمد. (1402). 'Investigating the Effectiveness of Brain-compatible Teaching model with Mathematics Reading Comprehension Strategy (SQRQCQ) on Correcting Students’ Computational Errors in Solving Verbal Problems', , 9(43), pp. 45-60. doi: 10.30495/jnrm.2022.64320.2183
وزیری هامانه, مریم السادات, حسین زاده لطفی, فرهاد, ایرانمنش, علی, آژینی, مهدی, شاهورانی, احمد. Investigating the Effectiveness of Brain-compatible Teaching model with Mathematics Reading Comprehension Strategy (SQRQCQ) on Correcting Students’ Computational Errors in Solving Verbal Problems. , 1402; 9(43): 45-60. doi: 10.30495/jnrm.2022.64320.2183


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب