نصرتی, محمود, رضایی, احمد. (1401). بررسی جامعه‌شناختی رابطه ابعاد چهار گانه هویت قومی با رفتار مصرف‌کننده* (مطالعه موردی: لرهای استان لرستان). , 14(54), 95-110. doi: 10.30495/jisds.2022.68039.11751
محمود نصرتی; احمد رضایی. "بررسی جامعه‌شناختی رابطه ابعاد چهار گانه هویت قومی با رفتار مصرف‌کننده* (مطالعه موردی: لرهای استان لرستان)". , 14, 54, 1401, 95-110. doi: 10.30495/jisds.2022.68039.11751
نصرتی, محمود, رضایی, احمد. (1401). 'بررسی جامعه‌شناختی رابطه ابعاد چهار گانه هویت قومی با رفتار مصرف‌کننده* (مطالعه موردی: لرهای استان لرستان)', , 14(54), pp. 95-110. doi: 10.30495/jisds.2022.68039.11751
نصرتی, محمود, رضایی, احمد. بررسی جامعه‌شناختی رابطه ابعاد چهار گانه هویت قومی با رفتار مصرف‌کننده* (مطالعه موردی: لرهای استان لرستان). , 1401; 14(54): 95-110. doi: 10.30495/jisds.2022.68039.11751


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب