صمدزاده, امیرحسین. (1400). بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی. , 16(52), 143-151. doi: 10.30495/jomm.2022.68262.1954
امیرحسین صمدزاده. "بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی". , 16, 52, 1400, 143-151. doi: 10.30495/jomm.2022.68262.1954
صمدزاده, امیرحسین. (1400). 'بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی', , 16(52), pp. 143-151. doi: 10.30495/jomm.2022.68262.1954
صمدزاده, امیرحسین. بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی. , 1400; 16(52): 143-151. doi: 10.30495/jomm.2022.68262.1954


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب