محسنی, نادیا, نوروزی مبارکه, علی, نعامی, عبداله, کاشفی نیشابوری, محمدرضا. (1401). پیاده سازی خط مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد. , 13(46), 185-198. doi: 10.30495/ijpa.2022.67552.10900
نادیا محسنی; علی نوروزی مبارکه; عبداله نعامی; محمدرضا کاشفی نیشابوری. "پیاده سازی خط مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد". , 13, 46, 1401, 185-198. doi: 10.30495/ijpa.2022.67552.10900
محسنی, نادیا, نوروزی مبارکه, علی, نعامی, عبداله, کاشفی نیشابوری, محمدرضا. (1401). 'پیاده سازی خط مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد', , 13(46), pp. 185-198. doi: 10.30495/ijpa.2022.67552.10900
محسنی, نادیا, نوروزی مبارکه, علی, نعامی, عبداله, کاشفی نیشابوری, محمدرضا. پیاده سازی خط مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد. , 1401; 13(46): 185-198. doi: 10.30495/ijpa.2022.67552.10900


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب