آندرواژ, لیلا, زمان پور, امید, قاسمی همدانی, ایمان. (1401). تاکتیک مدیریت ارتباط با مشتری آنلاین و تمایل مشتری به حمایت سبز: نقش میانجی ریسک درک‌شده سبز(مطالعه موردی: در استان لرستان). , 24(6), 1-13. doi: 10.30495/jest.2022.51296.5012
لیلا آندرواژ; امید زمان پور; ایمان قاسمی همدانی. "تاکتیک مدیریت ارتباط با مشتری آنلاین و تمایل مشتری به حمایت سبز: نقش میانجی ریسک درک‌شده سبز(مطالعه موردی: در استان لرستان)". , 24, 6, 1401, 1-13. doi: 10.30495/jest.2022.51296.5012
آندرواژ, لیلا, زمان پور, امید, قاسمی همدانی, ایمان. (1401). 'تاکتیک مدیریت ارتباط با مشتری آنلاین و تمایل مشتری به حمایت سبز: نقش میانجی ریسک درک‌شده سبز(مطالعه موردی: در استان لرستان)', , 24(6), pp. 1-13. doi: 10.30495/jest.2022.51296.5012
آندرواژ, لیلا, زمان پور, امید, قاسمی همدانی, ایمان. تاکتیک مدیریت ارتباط با مشتری آنلاین و تمایل مشتری به حمایت سبز: نقش میانجی ریسک درک‌شده سبز(مطالعه موردی: در استان لرستان). , 1401; 24(6): 1-13. doi: 10.30495/jest.2022.51296.5012


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب