آزاد, ناصر, موسوی فرد, مهتاب السادات. (1401). تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان. , 2(3), -.
ناصر آزاد; مهتاب السادات موسوی فرد. "تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان". , 2, 3, 1401, -.
آزاد, ناصر, موسوی فرد, مهتاب السادات. (1401). 'تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان', , 2(3), pp. -.
آزاد, ناصر, موسوی فرد, مهتاب السادات. تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان. , 1401; 2(3): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب