علامی, محمدشعیب, عسگری, محمدهادی. (1401). تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی. , 2(4), -.
محمدشعیب علامی; محمدهادی عسگری. "تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی". , 2, 4, 1401, -.
علامی, محمدشعیب, عسگری, محمدهادی. (1401). 'تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی', , 2(4), pp. -.
علامی, محمدشعیب, عسگری, محمدهادی. تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی. , 1401; 2(4): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب