- امیدوار, علیرضا. (1385). اقدامات پراکنده در زمینه ترویج مسئولیت اجتماعی شرکتها در ایران.
- باباجانی, جعفر؛ فروغی, داریوش. (1379). ارزیابی قابلیت پاسخگویی نظام حسابداری نسبت به مسئولیت اجتماعی واحدهای انتفاعی،مطالعات تجربی حسابداری مالی .
- باقری, محمدهادی؛ عبدالوند, محمدعلی؛طبیبی, سیدجمال الدین ؛ خدایاری, بهناز. (1396). فرامطالعه ای بر مسئولیت اجتماعی شرکتها در پژوهش های بازاریابی :روندها و سازه های مرتبط.
- بنی هاشمیکهنگی, سیدعلیرضا؛ خسرویپور,نگار.(1400). مسئولیت پذیری اجتماعی و حسابرسی صورت های مالی،دانش حسابرسی،سال 21،شماره 83.
- پیران نژاد,علی. (1395). فرامطالعه ای بر پژوهشهای دولت الکترونیک در ایران.علوم مدیریت ایران.11(43):113-134.
- جمشیدی ،نوید,حیدری نژاد, قدرتاله (1399). گزارشگری مسئولیت اجتماعی شرکت: چالش های استانداردگذاری و خدمات اطمینان بخش.
- حساس یگانه, یحیی, برزگر, قدرتاله. (1393). مبانی نظری مسئولیت اجتماعی شرکتها و پارادایم تحقیقاتی آن در حرفه حسابداری،فصلنامه علمی پژوهشی حسابداری مدیریت،سال هفتم،شماره 22،صص 109-133.
- حیدری, علی ؛ والی پور, علی. (1396). پژوهش های مدیریت استراتژیک در ایران : مروری بر آثار انتشار یافته در نشریه های علمی پژوهشی داخلی طی سالهای 1380 تا 1393.مجله مدیریت بازرگانی 9(1) ،83-102.
- خوش طینت نیک نیت, محسن. (1374). حسابداری مسئولیت اجتماعی،فصلنامه علمی و پژوهشی "بررسی های حسابداری"،سال سوم،شماره 10 و 11 ،ص ص 18-34.
- دانایی فرد, حسن ؛الوانی,سید مهدی؛ آذر,عادل. روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت:رویکردی جامع ، چاپ چهارم تهران:انتشارات صفار - اشراقی.
- رهنمای رودپشتی,فریدون, زندی,آناهیتا. (1399). مسئولیت اجتماعی شرکتی و ساختار پاداش مدیر ارشد اجرایی،نشریه علمی حسابداری مدیریت،سال سیزدهم،شماره 47.
- شربت اوغلی, احمد؛افشاری،داوود؛ نجمی، منوچهر. (1389). مسئولیت اجتماعی نزد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،فصلنامه علوم مدیریت ایران،ص 81 ،شماره 58.
- فروغی, داریوش, میرشمس شهشهانی, مرتضی, ؛ پورحسین, سمیه. (1387). نگرش مدیران درباره افشای اطلاعات حسابداری اجتماعی :شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران.بررسی های حسابداری و حسابرسی ،دوره 15،شماره 52، 55- 70.
- کاظم پور, مرتضی؛ کاشانی پور, محمد؛ یزدی فر, حسن, ؛حمیدی زاده, علی. (1399). چارچوبی برای رتبه بندی افشای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت،پژوهش های حسابداری مالی،سال دوازدهم،شماره یک،پیاپی (43).
- لاریمی, جعفر, نوروزی, محمد, ایمانی خوشخو, امید. (1396). افشای مسئولیت اجتماعی در عصر بحران مالی،مطالعات حسابداری و حسابرسی،شماره 22.
- Blowfield, M., & Murray. (2011). Corporate sustainability.2nd ed.New York:Oxford University Press.
- Carroll, A. (1999). Corprate social responsibility evolution of a definitional construct.Business & Society,38(3),268-295.
- CHung, J., & CHarles, H. (2018). Current Trends Within Social and Environmental .Accounting Research:A Literature Review.
- Frank, G., Bakker, D., Groenewegen, p., & Den Hond, F. (2005). a bibliometric analysis of 30 years of research and theory on corporate social performance:International Association for Business and Society.
- Garriga, E., & Mele, D. (2004). Corporate social responsibility theories : Mapping the territory .Journal of Business Ethics,53(1),51-71.
- Global, A. C. (2017). Corporate Social responsibility.Government of Canada. Availale online at http://www.international.gc.ca/trade-agreements-accords-commerciaux/topicsdomaines/other-autre/csr-rse.aspx?lang=eng,.
- Gray, R., Owen, D., & Adams, C. (1996). Accounting and accountability:Changes and challenges in corporate social and environmental reporting. London :Prentice Hall.
- Halkos, G., & Nomikos, S. (2020). Corporate social responsibility:Trends in global reporting initiative standards:Economic Analysis and Policy.
- Khan, M. (2010). The effect of corporate governance elements on corporate social responsibility (csr) reporting:empirical evidence from private commercial banks of Bangladesh,International Journal of Law and Management,5(2),82-109.
- Y, O. W. (2012). An expert fuzzy rule-based system for closed-loop supply chain perfornance assessment in the automotive industry.Export System with Applications,39(1),375-384.
- Lee, M. (2008). A review of the theories of corporate social responsibility : Its evolutionary path and the road ahead. International journal of management reviews,10(1),53-73.
- Mc Williams, A., & Siegel, D. (2001). Corporate social responsiility:A theory of the firm perspective.Academy of Management Review,26(1),117-127.
- Mckinley, A. (2008). The drivers and performance of corporate environmental and social responsiility in the Canadian mining industry,master thesis Geography Department and Center for Environment University of Toronto.
- Middlemiss, N. (2003). Authentic not cosmetic:CSR as brand enhancement.The Journal of Brand Management 10(4):353-61.
- Okoye, A. (2009). Theorising corporate social responsibility as an essentially contested concept: is a definition necessary? Journal of Business Ethics,89(4) .
- Olugu, E., & Wong Kuan, Y. (2012). An expert fuzzy rule-based system for closed -loop supply chain performance assessment in the automotive industry .Expert System with Applications,39(1),375-384.
- Sanchez, G. (2021). Corporate social reporting and assurance: The state of the art .Revista De Contabilidad - Spanish Accounting Review.
- Spina, G., Caniato, F., Luzzini, D., & Ronchi, S. (2013). past,present and future trends of purchasing and management:An extensive literature review . Industrial Marketing Managment,42(8),1202-1212.
- Stanaland, A., Lwin, M., & Murphy, P. (2011). Consumer perceptions of the antecedents and consequences of corporate social responsibility.Journal of Business Ethics,102(1),47-55.
- Wagner, S. (2010). Misused and missed use-Grounded Theory and Objective Hermeneutics as methods for research in industrial marketing.Industrial Marketing Management,39(1),5-15.
- S.A, & Seuring.S. (2015). Management of social issues in supply chains:a literature review exploring social issues,action and performance outcomes. Journal of Business Ethics,1-23.
- Ye, N., Kueh, T. B., Hou, L., Lin, Y., & Yu, H. (2020). a bibliometric analysis of corporate social responsibility in sustainable development:Journal of Cleaner Production.
- Zhang, J., Zhu, H., & Ding, H. (2013). Board composition and corporate social responsibility :An empirical investigation in the post Sarbanes - Oxley Era.Journal of Business Ethics .114(3),381-392.
-
|