رحیمی کلور, حسین, قاسمی همدانی, ایمان. (1401). شناسایی ابعاد ‌راهبردهای بازاریابی در بومگردی در راستای دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه. , (), -. doi: 10.30495/jest.2022.63595.5525
حسین رحیمی کلور; ایمان قاسمی همدانی. "شناسایی ابعاد ‌راهبردهای بازاریابی در بومگردی در راستای دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه". , , , 1401, -. doi: 10.30495/jest.2022.63595.5525
رحیمی کلور, حسین, قاسمی همدانی, ایمان. (1401). 'شناسایی ابعاد ‌راهبردهای بازاریابی در بومگردی در راستای دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه', , (), pp. -. doi: 10.30495/jest.2022.63595.5525
رحیمی کلور, حسین, قاسمی همدانی, ایمان. شناسایی ابعاد ‌راهبردهای بازاریابی در بومگردی در راستای دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه. , 1401; (): -. doi: 10.30495/jest.2022.63595.5525


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب