کریمی راد, سهیل, آندرواژ, لیلا. (1401). ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند. , 13(46), 65-76. doi: 10.30495/ijpa.2022.66749.10863
سهیل کریمی راد; لیلا آندرواژ. "ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند". , 13, 46, 1401, 65-76. doi: 10.30495/ijpa.2022.66749.10863
کریمی راد, سهیل, آندرواژ, لیلا. (1401). 'ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند', , 13(46), pp. 65-76. doi: 10.30495/ijpa.2022.66749.10863
کریمی راد, سهیل, آندرواژ, لیلا. ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند. , 1401; 13(46): 65-76. doi: 10.30495/ijpa.2022.66749.10863


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب