حسینی, زیبا, روستا, علیرضا, آسایش, فرزاد, غریب نواز, نادر. (1401). ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا. , 13(48), 113-130. doi: 10.30495/ijpa.2022.66523.10852
زیبا حسینی; علیرضا روستا; فرزاد آسایش; نادر غریب نواز. "ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا". , 13, 48, 1401, 113-130. doi: 10.30495/ijpa.2022.66523.10852
حسینی, زیبا, روستا, علیرضا, آسایش, فرزاد, غریب نواز, نادر. (1401). 'ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا', , 13(48), pp. 113-130. doi: 10.30495/ijpa.2022.66523.10852
حسینی, زیبا, روستا, علیرضا, آسایش, فرزاد, غریب نواز, نادر. ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا. , 1401; 13(48): 113-130. doi: 10.30495/ijpa.2022.66523.10852


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب