- بهشتیان، اشرف (1387). فاصله بین آموزش حسابداری مدیریت و کاربرد آن در محیط کار. مجله حسابدار، شماره 201، صص 43-40.
- پیری، موسی؛ اسدیان، سیروس و درخشانی، سوران (1397)، ارزشیابی کیفیت برنامه درسی برنامه درسی رشته تربیت بدنی (فیزیولوژی ورزشی) دوره کارشناسی ارشد از دیدگاه دانشجویان، پژوهشنامه فیزیولوژی ورزشی کاربردی، پیاپی ۲۷، صص ۷۷ -85.
- جامعی، رضا (1397). بررسی تناسب محتوا و شیوههای آموزش حسابداری (کارشناسی ارشد) با مهارتهای مورد نیاز بازار کار: از دیدگاه دانشجویان، اساتید دانشگاه و اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران. فصلنامه تدریس پژوهی، سال ششم، شماره سوم، صص 16-1.
- حجازی، رضوان و بذرافشان، آمنه (1392). بررسی تناسب محتوای متون حسابداری مدیریت با نیازهای روز با استفاده از متن کاوی متون حسابداری مدیریت. مطالعات حسابداری و حسابرسی، شماره چهارم، صص 97-78.
- خسروی، رحمت اله؛ فتحی واجارگاه، کورش و آشتیانی، ملیحه (1391). آﺳﻴﺐ ﺷﻨﺎﺳﻲ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﻲ ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی زﻧﺪﮔﻲ ﻧﻈﺮی در ﻧﻈﺎم آﻣﻮزش ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ نظری. دوﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ ﻋﻠﻤﻲ - ﭘﮋوﻫﺸﻲ داﻧﺸﮕﺎه ﺷﺎﻫﺪ، ﺳﺎل ﺑﻴﺴﺖ و ﻳﻜﻢ - دوره ﺟﺪﻳﺪ، شماره 4، صص 18-1.
- ذوالفقاری، زهرا (1395). ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته کارشناسی علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری اجتماعی از دید دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاههای دولتی شهر تهران در سال تحصیلی 94-95. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی درسی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه شاهد.
- رفیعی، افسانه و صفرزاده، محمدحسین (1390). بازطراحی آموزش حسابداری مدیریت. مجله حسابرس، شماره پنجاه و سوم، صص 98-90.
- شبیری، سید محمد و شمسی پاپکیاده، سیده زهرا. (1394). ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته
- کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 3 (9)، صص 83-94.
- شفیعی، ناهید (1386)، ارزیابی کیفیت برنامه درسی دانشگاهی (مورد برنامه درسی آموزش بزرگسالان)، مطالعات برنامه درسی سال دوم تابستان 1386 شماره 5، صص 1-26.
- صیف، محمد حسن؛ طالبی، سعید و مظلومیان، سعید (1398). اصول برنامه ریزی درسی (رشته علوم تربیتی). ناشر: دانشگاه پیام نور.
- طهماسب زاده شیخلا، داود؛ حسیننیا، مهین؛ عظیمی آقبلاغ، فاطمه و سیدی نظرلو، سید طاهر. (1398). ارزشیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته برنامهریزی درسی براساس مدل کانو، مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، پیاپی28، صص۷۵ -۱۰۶
- فتحی آذر، اسکندر؛ بدری گرگری، رحیم و قهرمانزاده کوچکی، فرحناز. (1391). 'ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته تکنولوژی آموزشی، مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1 (1)، صص9-31.
- فلاح، وحید؛ یوسفی، رضا؛ ضامنی، فرشیده و قنبری جلودار، جلال (1393). مطالعه تطبیقی برنامه درسی دکتری رشته مدیریت آموزشی ایران و مقایسه آن با دانشگاههای آمریکا و کانادا. تحقیقات مدیریت آموزشی، سال نوزدهم، شماره سوم، صص 207-185.
- کمیلی، غلامرضا و رضایی، قربانعلی (1380). نحوه ارزشیابی دانشجویان توسط اعضای هیات علمی علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، سال چهارم، صص 53-49.
- نوروش، ایرج (1382). بررسی فرایند تغییر برنامه درسی و پیشنهاد یک برنامه درسی نوسازی شده برای دوره کارشناسی رشته حسابداری. بررسیهای حسابداری و حسابرسی، سال دهم، شماره سی و دوم، صص 42-21.
- نحاس, کاظم, کرمی, غلامرضا, حجازی, رضوان, خواجوی, شکراله. (1399). بررسی تأثیر یادگیری مبتنی بر تیم (TBL)، بر یادگیری حسابداری، تحقیقات حسابداری و حسابرسی، 12 (45)، صص55-70.
- نونهال نهر، علی اکبر و رحمتی قورلو، منوچهر (1390). ﺑﺮرﺳﻲ ﺷﻜﺎف ﺑﻴﻦ دﻳﺪﮔﺎه ﻫﺎی داﻧﺸﮕﺎﻫﻴﺎن و ﺷﺎﻏﻠﻴﻦ اﺟﺮاﺋﻲ ﺣﺴﺎﺑﺪاری ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ در اوﻟﻮﻳﺖ ﺑﻨﺪی ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ و ﺗﻜﻨﻴﻚ ﻫﺎی آن. ﻣﺠﻠﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺣﺴﺎﺑﺪاری، ﺳﺎل ﭼﻬﺎرم، شماره هشتم، صص 122-103.
- Ahadiat, N. (2008). In Search of Practice-Based Topics for Management Accounting Education, management accounting quarterl, 9 (4), pp: 42-54.
- Andiola, L., Masters, E., Norman, C. (2020). Integrating technology and data analytic skills into the accounting curriculum: Accounting department leaders’ experiences and insights, Journal of Accounting Education, PP: 1-18.
- Ayeni, P. (2006). Curriculum development for Developing Countries. Department of Surveying University of Lago, PP: 227-234.
- Ains worth, P. (2001). Changes in accounting curricula: discussion and design, Accounting Education, 10 (3), pp: 279–297.
- Chickering, A., & Gamson, Z. (1991). Appendix A: Seven principles for good practice in undergraduate education. New directions for teaching and learning, 1991 (47), PP: 63-69. DOI: 1002/10/tl.37219914708
- Ghonoodi, A., & Salimi, L. (2011). The study of elements of curriculum in smart schools. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 28. PP: 68 – 71.
- Howard, A., Warwick, J. (2014). Exploring the curriculum gap: Some thoughts on management accounting education and curriculum design. MSOR Connections, Vol 13, Issue 2, PP: 51-60.
- Johnson, H. T., & Kaplan, R. S. (1986). Relevance lost: The rise and fall of management accounting. Boston: Harvard Business School Press.
- Lola, O., ThankGod, O., & Philip, A. (2017). Management accounting curriculum and contemporary business environment: A study of selected tertiary institutions in Nigeria. International Journal of Economics, Commerce and Management, 7 (7), PP: 421-429.
- Mei Tan, L., B. Fowler, M., & Hawkes, L. (2004). Management accounting curricula: striking a balance between the views of educators and practitioners, Accounting Education 13 (1), pp: 51–67
- White, J. (1971). The Concept of Curriculum Evaluation, Journal of Curriculum Studies, 3 (2), PP: 101-112.
- Wong, S., Koh, L. (2020). A review of the active learning curriculum in Management Accounting using the Felder and Soloman’s Index of Learning Styles (ILS). Institutional knowledge at Singapore Management University.
- Yang, L. H., Zhang, C., & Liang, X. T. (2018). Research on Reform and Innovation of Accounting Manual Training. Advances in Economics, Business and Management Research (AEBMR), volume 60, PP: 338-342.
- Zohrabi, (2008). Researching into Curriculum Components. Pan-Pacific Association of Applied Linguistics, 12 (2), PP: 49-69.
|