قائد, ابراهیم, شیرافکن لمسو, حبیب, حدادیان, علیرضا. (1401). تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک). , 17(57), 83-99. doi: 10.30495/jomm.2022.60843.1825
ابراهیم قائد; حبیب شیرافکن لمسو; علیرضا حدادیان. "تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک)". , 17, 57, 1401, 83-99. doi: 10.30495/jomm.2022.60843.1825
قائد, ابراهیم, شیرافکن لمسو, حبیب, حدادیان, علیرضا. (1401). 'تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک)', , 17(57), pp. 83-99. doi: 10.30495/jomm.2022.60843.1825
قائد, ابراهیم, شیرافکن لمسو, حبیب, حدادیان, علیرضا. تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک). , 1401; 17(57): 83-99. doi: 10.30495/jomm.2022.60843.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب