برهانی نژاد, عبدالرضا, علی زاده مشکانی, فتانه, رضوانی چمن زمین, موسی, رحمانی, کمال الدین. (1401). طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید. , 17(57), 67-82. doi: 10.30495/jomm.2022.67916.1944
عبدالرضا برهانی نژاد; فتانه علی زاده مشکانی; موسی رضوانی چمن زمین; کمال الدین رحمانی. "طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید". , 17, 57, 1401, 67-82. doi: 10.30495/jomm.2022.67916.1944
برهانی نژاد, عبدالرضا, علی زاده مشکانی, فتانه, رضوانی چمن زمین, موسی, رحمانی, کمال الدین. (1401). 'طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید', , 17(57), pp. 67-82. doi: 10.30495/jomm.2022.67916.1944
برهانی نژاد, عبدالرضا, علی زاده مشکانی, فتانه, رضوانی چمن زمین, موسی, رحمانی, کمال الدین. طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید. , 1401; 17(57): 67-82. doi: 10.30495/jomm.2022.67916.1944


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب