مولایی, بابک, زمانی مقدم, افسانه, حاجی علی اکبری, فیروزه. (1401). ارائه مدل چهار بعدی جهت تقویت بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آینده در افق چشم‌انداز 1404 (با تمرکز بر آمیخته بازاریابی الکترونیکی استان زنجان).(اصلاحه). , 33(شماره 2 (پیاپی 129)), -. doi: 10.30495/jmfr.2022.20718
بابک مولایی; افسانه زمانی مقدم; فیروزه حاجی علی اکبری. "ارائه مدل چهار بعدی جهت تقویت بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آینده در افق چشم‌انداز 1404 (با تمرکز بر آمیخته بازاریابی الکترونیکی استان زنجان).(اصلاحه)". , 33, شماره 2 (پیاپی 129), 1401, -. doi: 10.30495/jmfr.2022.20718
مولایی, بابک, زمانی مقدم, افسانه, حاجی علی اکبری, فیروزه. (1401). 'ارائه مدل چهار بعدی جهت تقویت بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آینده در افق چشم‌انداز 1404 (با تمرکز بر آمیخته بازاریابی الکترونیکی استان زنجان).(اصلاحه)', , 33(شماره 2 (پیاپی 129)), pp. -. doi: 10.30495/jmfr.2022.20718
مولایی, بابک, زمانی مقدم, افسانه, حاجی علی اکبری, فیروزه. ارائه مدل چهار بعدی جهت تقویت بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آینده در افق چشم‌انداز 1404 (با تمرکز بر آمیخته بازاریابی الکترونیکی استان زنجان).(اصلاحه). , 1401; 33(شماره 2 (پیاپی 129)): -. doi: 10.30495/jmfr.2022.20718


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب