کوکبی, راضیه, حیدرزاده, کامبیز, خیری, بهرام. (1401). ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال. , 33(شماره 2 (پیاپی 129)), -. doi: 10.30495/jmfr.2022.20719
راضیه کوکبی; کامبیز حیدرزاده; بهرام خیری. "ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال". , 33, شماره 2 (پیاپی 129), 1401, -. doi: 10.30495/jmfr.2022.20719
کوکبی, راضیه, حیدرزاده, کامبیز, خیری, بهرام. (1401). 'ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال', , 33(شماره 2 (پیاپی 129)), pp. -. doi: 10.30495/jmfr.2022.20719
کوکبی, راضیه, حیدرزاده, کامبیز, خیری, بهرام. ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال. , 1401; 33(شماره 2 (پیاپی 129)): -. doi: 10.30495/jmfr.2022.20719


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب